27 Ekim 2015 Salı

Peter Thomas Roth Glycolic Acid 3% Facial Wash



Bugün ve yarın size uzun zamandır bahsetmek istediğim bir markanın ürünlerini anlatmak istiyorum. Peter Thomas Roth çok fazla duymadığımız fakat efsane ürünleri olan bir marka. Peter Thomas Roth markayı 1993 yılında kurmuş, kendi sorunu da olan akne için etkili ürünler keşfetmek ile başlayan yolculuğu anti aging ile devam etmiş. Ürünlerdeki yüksek konsantrasyonda vitaminler, antioksidanlar ve bitkisel ekstreler performansın ve penetrasyonun artmasını sağlıyor.









Glycolic acid 3% facial wash yüz yıkama jeli, glikolik asit içerikli, yağsız bir temizleyici. İçerisinde %3 glikolik asit, Allantoin ve Pro vitamin B5 bulunuyor.
İnce çizgi, kırışıklıklar ve yaşlanma belirtilerinin görünümünü azaltmaya yardımcı olan, soyucu etkili yağsız bir temizleyici. Kuru, normal, yağlı ve akneye meyilli ciltler dahil olmak üzere tüm cilt tipleri için uygundur.


Yüzümü yıkadıktan sonra parmak uçlarıyla cildime uygulayıp, ılık su ile duruluyorum. Kullanmaya başladığım günden beri cildimde inanılmaz sağlıklı bir ışıltı var. Cildimi asla kurutup, gerilmesine neden olmuyor. Tam tersi o kadar nemli oluyor ki bazen nemlendirici sürmeyi bile unutuyorum. Kesinlikle favori yüz yıkama jellerim arasına girdi. 

Peter Thomas Roth ürünlerini yetkili eczanelerde bulabilirsiniz. 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

tatlım bende denemek isterim takibe aldım seni banada beklerim
:)
burcumblogger.blogspot.com

larcencielblog dedi ki...

Aylin'cim, bir uygun zamanında içerik bilgisi de paylaşır mısın? Benim gördüğüm kadarıyla bu marka pek temiz değil; ama Nip+Fab'in Glycolic Fix Cleanser'ını bulamadığımdan beri glikolik asitli ve kurutmayan bir temizleyici arayışına girdim. Eğer içeriğinde sülfat, paraben, vs yoksa denemek isterim. Teşekkürler, sevgiler!